“Ferdinand knedle” carskog ukusa – Posle novih radnji u NS, Zemunu i Zagrebu u planu još objekata

Ferdinand knedle
“Ferdinand knedle” carskog ukusa – Posle novih radnji u NS, Zemunu i Zagrebu u planu još objekata

Foto: Ferdinand knedle

Knedle, slatkiši sa šljivama, mnogima su asocijacija na kuhinju naših baka. Ipak, uz mnogo novih ideja, volje i dobrog biznis plana postale su brend prestonice Srbije i jedna od omiljenih poslastica, ali u nešto modernijem izdanju.

Tako se sve češće mogu videti gužve u centru grada u radnji gde se prodaju “Ferdinand knedle” jer su se raširile mnoge preporuke od onih koji su već uživali u ovim ukusima.

Priča “Ferdinand knedli” počela je otvaranjem prodavnice u ulici Gavrila Principa 2016. godine.

Ferdinand knedle

Foto: Ferdinand knedle

U želji da povećaju dostupnost knedli što većem broju ljubitelja ove poslastice, vremenom su se otvarale nove lokacije u glavnom gradu, a krajem marta ove godine i u Novom Sadu. Početkom jula u Bežanijskoj ulici i Zemunce je obradovala nova radnja sa omiljenim knedlama.

Sveže namirnice i spremanje pred gostima za carski ugođaj

Praktično, sada posle šest godina, “Ferdinand knedle”, sa 18 različitih slatkih i nešto manje slanih ukusa mogu se probati na šest lokacija – pet u Beogradu i jednoj radnji u Novom Sadu.

Osim slatkih ukusa među kojima su knedle sa pistaćima, marcipanom, malinom i slatkim sirom, oreom, čokoladom i višnjama, marakujom i divljom kupinom, karamelom, u ponudi imaju i slani program – knedle sa spanaćem i mocarelom, pršutom i rukolom, meksičke knedle, zatim sa četiri vrste sira, dimljenom piletinom…

Kada je reč o tome u čemu se krije specifičnost ukusa “Ferdinand knedli”, u ovoj kompaniji kažu da je ključ u tome što se pripremaju od svežih namirnica, a kuvaju direktno pred gostima.

– Na taj način obezbedili smo krajnjem korisniku da dobije najsvežiji mogući proizvod. Ovo je u skladu sa filozofijom našeg brenda gde gostima želimo da omogućimo da se osećaju kao car kada im se jedu knedle, a to možemo učiniti jedino svežim proizvodima – kažu za portal SRDA u “Ferdinand knedlama”.

Ferdinand knedle

Foto: Ferdinand knedle

Najtraženije sa šljivama, kajsijom i čokoladom

Nastoje da koriste sve sirovine koje se proizvode u Srbiji poput krompira, voća, delom čokolada i nabavljaju ih od lokalnih proizvođača, dok deo sirovina pronalaze kod stranih kompanija poput “Barry Callebaut” i “Nutelle”.

Nastojali su i u tome da knedle ne sadrže aditive, konzervanse, veštačke boje već sve to dobijaju iz voća i povrća.

Gosti najviše traže knedle tradicionalnog ukusa, najčešće sa šljivama i kajsijama, zatim čokoladne, ali sve je više i onih koji se opredeljuju za nove ukuse poput knedle sa kremom od pistaća, marakujom i divljom kupinom, šumskim jagodama i belom belgijskom čokoladom.

Novi ukusi, novi objekti i tržišta kao zacrtani ciljevi

U proteklom periodu, fokus im je bio na ulazak na novo tržište i otvaranje proizvodnje i prvog objekta u Zagrebu, kao i otvaranje radnji u Novom Sadu i Zemunu.

Ulaskom na novo tržište uvideli su i potencijale i mogućnosti za nove ukuse na kojima tim “Ferdinand knedli” aktivno radi. Čim prođu planirana testiranja biće predstavljeni ljubiteljima ovog specijaliteta.

“Ferdinand knedle” su krajem prošle godine potpisale prvi franšizni ugovor za otvaranje 1+1 objekta u Zagrebu što predstavlja početak druge faze razvoja brenda.

Budući da su počeli sa franšiznim oblikom poslovanja u planu je dalje otvaranje objekata kako na domaćem tako i na inostranom tržištu.

– Kao i do sad, kvantitet nam nije prioritet već idemo korak po korak sagledavajući razvoj na novim tržištima, istraživanjima koja nas usmeravaju, a da sve to bude u balansu sa osmišljavanjem novih proizvoda kako bismo podigli atraktivnost naših proizvoda – ističu u “Ferdinand knedlama”.

ferdinand knedle

Foto: Ferdinand knedle

Fokus i na održivosti

Iako u Srbiji još ne postoji zakon o zabrani korišćenja plastične ambalaže, nastoje da budu društveno odgovoran brend i zato poseban fokus stavljaju na održivu proizvodnju i zaštitu životne okoline.

Prilikom pripreme plana za 2022. godinu jedan od ciljeva bio im je da sva ambalaža koju koriste bude “eco friendly” sa ciljem očuvanja životne sredine.

– U narednih petnaestak dana ćemo moći da kažemo da smo zaokružili i ovaj plan i iz upotrebe 100% izbacili plastičnu ambalažu, odnosno da će sve što naši gosti budu dobili biti razgradivo, s ponosom ističu.

Koji je recept za uspeh u ovakvom preduzetničkom poduhvatu?

Ferdinand knedle

Foto: Ferdinand knedle

S obzirom na to da su počeli u prostoru od 32 kvadrata i radnjom u Ulici Gavrila Principa, sada kada se osvrnu unazad na svoj preduzetnički poduhvat, zaključuju da je najbitnija dobra priprema za posao i posvećenost.

– Kada se bavite privatnim poslom naviknete se da živite sa izazovima koji se pojavljuju svakog dana. Najbitnija je dobra priprema za posao i konstantna posvećenost razvoju u svakom smislu – originalnost, konstantnost, razvoj biznisa, razvoj tima, održavanje kvaliteta postojećih proizvoda i razvoj novih u skladu sa postojećim, prilagođavanje novim trendovima, osluškivanje tržišta, predviđanja i priprema za moguće scenarije.

 

Tagovi

Podelite na društvenim mrežama