Letnji provod uz reciklabilne aluminijumske čaše: Prvo na EXIT-u

ball aluminium cup
Letnji provod uz reciklabilne aluminijumske čaše: Prvo na EXIT-u

Foto: ball.com

Leto je doba za muzičke festivale, roštilj u prirodi i piknike, što na ta mesta najčešće donosi gomile otpada od ambalaže – najčešće su to plastične čaše za jednokratnu upotrebu.

Zbog toga je važno da svako obavi svoju ulogu u očuvanju životne sredine, a potrošačima treba obezbediti održiva rešenja za njihova omiljena pića, što može biti dobro, i za planetu i za biznis.

Naime, prema jednom istraživanju firme “McKinsey”, 66% svih ispitanika i 75% “milenijalaca” tvrdi da im je održivost bitna prilikom kupovine.

ball aluminium cup

Foto: ball.com

Zato je kompanija “Ball Corporation” počela da prodaje svoje aluminijumske čaše u svih 50 država širom SAD. Kako navode iz korporacije, to je potpuno reciklabilna alternativa plastici za jednokratnu upotrebu, preko potrebna kada su veliki i mali događaji u pitanju.

To je preko potrebno i Srbiji, jer svi znamo kako nam izgledaju omiljena izletišta nakon praznika, pa smo se raspitali kada bi se reciklabilne čaše mogle pojaviti i kod nas u prodaji.

ball aluminium cup

Foto: ball.com

– “Ball Alu Cup” je velika i sveža inovacija koja nas približava ciljevima cirkularnosti i zaštite životne sredine. Sada se “Ball Alu Cup” proizvodi i komercijalno prodaje samo u Americi. Lagano se otvaraju evropsko, kao i druga tržišta, što se tiče razvoja, prodaje i plasmana. Za sada nema kratkoročnih planova o proizvodnji u Evropi, pa samim tim ni u Srbiji – rekao je za portal SRDA Jovan Jovanović, menadžer prodaje za Jugoistočnu Evropu u kompaniji “Ball Corporation”.

– Kultura korišćenja jednokratnih plastičnih čaša u Americi je veoma razvijena, kako na događajima, tako i u privatnim okruženjima. Situacija nije baš takva u Evropi, gde će morati značajno više da se radi na proceni tržišta i prilika za korišćenje čaša, osim na događajima – objasnio je on.

– U svemu pomaže rastuća svest o zaštiti životne sredine, naravno – dodao je.

Dokaz za to je iznenađenje Recan fondacije i EXIT fondacije koje čeka posetioce VIP i VIP Gold glavne bine, jer, kako je najavljeno – točeno pivo služiće se u limitiranoj količini aluminijumskih čaša koje se skoro 100% recikliraju i predstavljaju pravo cirkularno pakovanje.

ball aluminium cup

Foto: ball.com

U Americi se aluminijumske čaše Ball korporacije prodaju u više od 18.000 prodavnica (Kroger, Target, Albertsons, CVS…), a takođe se mogu kupiti i na Amazonu, gde su trenutno treće po prodaji u kategoriji čaša, navodi se u objavi korporacije.

Tagovi

Podelite na društvenim mrežama