Otkrivamo “Šumsku Tajnu” – Namaz sa pečurkama osvaja tržište Srbije, a i Nemačke i Južne Koreje

Sumska Tajna
sumska_tajna_2

Foto: sumskatajna.rs

Njihovi proizvodi su pogodni za sve koji se zdravo hrane ili samo žele da obogate doručak novim ukusima. Ključna tajna je u pečurkama i to divljim, nabranim u šumama Srbije.

Na ideju da proizvode i distribuiraju namaze sa šumskim pečurkama u kompaniji “Forest Secret” došli su nakon uvida da na tržištu nema sličnih proizvoda. Tako je pre četiri godine nastao brend “Šumska Tajna”.

Šumske pečurke

“Šumska Tajna” piše na staklenim teglicama u kojima su namazi sa šumskim pečurkama kao što su vrganj, lisičarka, crna truba, smrčak, crni tartuf i beli tartuf, a kasnije su im se pridružile i dve vrste humusa – humus natur i humus pikant.

– Odlučili smo se za proizvode sa šumskim pečurkama jer su one najzdraviji plodovi prirode. Namazi od pečuraka nisu bili prisutni na tržištu, a Srbija je glavna sirovinska baza pečuraka u Evropi posle Poljske. Nijedan inostrani proizvođač ne može da nam bude konkurentan sa sirovinom – kaže za portal SRDA Nikola Stanišić, osnivač i generalni direktor kompanije “Forest Secret DOO”.

Svi proizvodi su posni, veganski, bezglutenski, visoko proteinski, niskokalorični i pogodni za dijabetičare i nisu GMO uzgajani.

nikola_stanisic

Foto: Lična arhiva/ Nikola Stanišić

Kakva je receptura?

Sastavni deo svih ovih proizvoda je leblebija, mahunarka bez glutena koja je bogata vlaknima i proteinima, i hladno ceđeno suncokretovo ili maslinovo ulje i himalajska so, dok u u humusima ima i začina.

Sirovinu, kaže, nabavljaju od kompanija čije se otkupne stanice nalaze po planinskim predelima Srbije.

Sumska Tajna humus

Foto: sumskatajna.rs

Ko su kupci?

Stanišić kaže da je od samog plasmana proizvoda na tržište veliko interesovanje kupaca.

– Kupci naših proizvoda su vegani, vegeterijanci, osobe koje poste, majke sa malom dece koje žele da se cela porodica zdravo hrane, zatim svi oni koji imaju svest o zdravoj hrani i benefitima njenog konzumiranja. Sve je više osoba koje paze na ishranu i šta jedu, jer zdrava hrana nije trend već budućnost – navodi Nikola Stanišić.

Naš sagovornik ističe da među kupcima ima i onih sa specifičnim oboljenjima, naročito celijakijom budući da su njihovi proizvodi bez glutena.

sumska_tajna_humus

Foto: Šumska tajna

Cilj – rast izvoza i prodaje

“Šumska Tajna” je stigla do potrošača u Nemačkoj, Hrvatskoj, Južnoj Koreji i Severnoj Makedoniji.

U Evropi su im partneri neki od najvećih trgovinskih lanaca poput “Ahold Delhaize”, “Edeka”, “Rewe” i “Spar”.

Plan im je da izvoz prošire i na zemlje Jugoistočne Evrope. Strategija kompanije je da bude dugoročno okrenuta ka izvozu tako da je cilj da 70% godišnje proizvodnje ide u izvoz.

Predrag Nikšić, suvlasnik i menadžer prodaje, kaže da im je jedan od prioriteta i proširenje kapaciteta proizvodnje, a što se prodaje tiče, da njihovih proizvoda bude na što više lokacija

Sada se “Šumska Tajna” može pronaći u prodavnicama “Maxi”, “Tempo”, “Idea”, “Roda”, “Mercator”, “Aroma”, “Univerexport”, DIS, kao i u oko 100 manjih radnji, uglavnom prodavnicama zdrave hrane i drugim specijalizovanim radnjama.

predrag_niksic

Foto: Lična arhiva/ Predrag Nikšić

– Želimo da nastavimo dobar kontinuitet iz januara i februara i da do kraja godine generišemo trocifreni rast svakoga meseca. Fokus je da svakoga dana imamo male pobede u objektima, da im se zajedno radujemo i da rastemo. Za četvrti kvartal planiramo lansiranje novih proizvoda u kategoriji humusa – otkriva sagovornik.

Omiljen vrganj

umska_tajna_namaz vrganj

Foto: Šumska tajna

Najveće interesovanje vlada za namaz od vrganja, a potrošači se sve više opredeljuju i za humus natur.

– Struktura mase, punoća ukusa, staklena teglica, tradicionalna libanska receptura su elementi koje definitivno brzo osvajaju nove konzumente i potrošače. Na nama je da zadržimo kvalitet proizvoda i da ga učinimo dostupnim sto većem broju potrošača – ističu u ovoj kompaniji.

 

 

Tagovi

Podelite na društvenim mrežama

SRDA preporučuje

baner_gdereciklirati_300

Najnoviji tekstovi

Hvala vam na poverenju. Uspešno ste se prijavili na listu za prijem email biltena.
Došlo je do greške. Molimo vas pokušajte ponovo. Ako se problem nastavi, molimo da nas kontaktirate slanjem email poruke.
baner_ekopravo_300
baner_ekoadresar_300