Međunarodni gastronomski vodič “Gault & Millau” dolazi na tržište Srbije

Ukrasavanje restorana za svadbu
Međunarodni gastronomski vodič “Gault & Millau” dolazi na tržište Srbije

Nezavisni međunarodni gastronomski vodič “Gault & Millau”, najavio je svoj dolazak na tržište Srbije. Ovaj vodič danas je prisutan u blizu 20 zemalja. Zadatak mu je da turiste, objektivno, profesionalno i jednostavno vodi kroz najbolje svetske restorane, vinarije, pivnice i ukuse.

Objavljivanje “Gault & Millau – Srbija” omogućila je Turistička organizacija Srbije, a zajednički cilj je da se u prvi plan istaknu zaposleni u ugostiteljstvu, da se prepozna i nagradi njihov doprinos kvalitetu imenovanjem najboljih u više kategorija, od najboljeg šefa, do najboljeg somelijera, saopštio je TOS.

“Gault & Millau” je posle višedecenijske tradicije u kojoj je stekao ugled jedne od najuticajnijih svetskih referenci za restorane, pre nekoliko godina na osnovu ove popularne “žute knjige” i čuvenih kuvarskih kapa koje on dodeljuje, možemo da biramo specijalitete i šefove kuhinja i u regionu. Da li smo na uslugu, restoransku atmosferu, porciju, utisak koji ostavljamo… ponosni s razlogom, utvrdiće nezavisni inspektori koji će narednih meseci procenjivati ugostiteljske objekte i zasluženu ocenu upisivati u vodič. Obići će i predstaviti i seoska domaćinstva koja pružaju usluge hrane i pića, poslastičarnice, vinarije, pivare, navedeno je u saopštenju.

– Gastronomija postaje jedan od veoma važnih motiva dolaska na destinaciju. Zbog toga je korisno da se ponuda na koju smo ponosni, nađe na jednom mestu i turistima olakša i ulepša boravak. Upisivanje ugostitelja u ovakav vodič trebalo bi da predstavlja veliki uspeh i potvrdu kvaliteta njegove ponude, ali i celokupne gastronomije naše zemlje. Iako moderan turista prati nove trendove, većina njih istovremeno ceni autentični doživljaj i autohtoni, ponekad zaboravljeni, recept. Ovaj vodič, zato, odlična je prilika da se šarolika ponuda predstavi na jednom mestu, razvrstana po istim kriterijumima i merena objektivnim čulima. To je i idealna prilika da se naša zemlja predstavi kao turistička destinacija na kojoj ćete doživeti i probati nezaboravne ukuse – izjavila je na konferenciji za medije direktorka Turističke organizacije Srbije, Marija Labović.

Prvo izdanje vodiča “Gault & Millau” na engleskom i srpskom jeziku očekuje se u aprilu 2022. godine.

Tagovi

Podelite na društvenim mrežama