Međunarodni gastronomski vodič “Gault & Millau” dolazi na tržište Srbije

Ukrasavanje restorana za svadbu
restoran_2

Nezavisni međunarodni gastronomski vodič “Gault & Millau”, najavio je svoj dolazak na tržište Srbije. Ovaj vodič danas je prisutan u blizu 20 zemalja. Zadatak mu je da turiste, objektivno, profesionalno i jednostavno vodi kroz najbolje svetske restorane, vinarije, pivnice i ukuse.

Objavljivanje “Gault & Millau – Srbija” omogućila je Turistička organizacija Srbije, a zajednički cilj je da se u prvi plan istaknu zaposleni u ugostiteljstvu, da se prepozna i nagradi njihov doprinos kvalitetu imenovanjem najboljih u više kategorija, od najboljeg šefa, do najboljeg somelijera, saopštio je TOS.

“Gault & Millau” je posle višedecenijske tradicije u kojoj je stekao ugled jedne od najuticajnijih svetskih referenci za restorane, pre nekoliko godina na osnovu ove popularne “žute knjige” i čuvenih kuvarskih kapa koje on dodeljuje, možemo da biramo specijalitete i šefove kuhinja i u regionu. Da li smo na uslugu, restoransku atmosferu, porciju, utisak koji ostavljamo… ponosni s razlogom, utvrdiće nezavisni inspektori koji će narednih meseci procenjivati ugostiteljske objekte i zasluženu ocenu upisivati u vodič. Obići će i predstaviti i seoska domaćinstva koja pružaju usluge hrane i pića, poslastičarnice, vinarije, pivare, navedeno je u saopštenju.

– Gastronomija postaje jedan od veoma važnih motiva dolaska na destinaciju. Zbog toga je korisno da se ponuda na koju smo ponosni, nađe na jednom mestu i turistima olakša i ulepša boravak. Upisivanje ugostitelja u ovakav vodič trebalo bi da predstavlja veliki uspeh i potvrdu kvaliteta njegove ponude, ali i celokupne gastronomije naše zemlje. Iako moderan turista prati nove trendove, većina njih istovremeno ceni autentični doživljaj i autohtoni, ponekad zaboravljeni, recept. Ovaj vodič, zato, odlična je prilika da se šarolika ponuda predstavi na jednom mestu, razvrstana po istim kriterijumima i merena objektivnim čulima. To je i idealna prilika da se naša zemlja predstavi kao turistička destinacija na kojoj ćete doživeti i probati nezaboravne ukuse – izjavila je na konferenciji za medije direktorka Turističke organizacije Srbije, Marija Labović.

Prvo izdanje vodiča “Gault & Millau” na engleskom i srpskom jeziku očekuje se u aprilu 2022. godine.

Tagovi

Podelite na društvenim mrežama

SRDA preporučuje

baner_gdereciklirati_300

Najnoviji tekstovi

Hvala vam na poverenju. Uspešno ste se prijavili na listu za prijem email biltena.
Došlo je do greške. Molimo vas pokušajte ponovo. Ako se problem nastavi, molimo da nas kontaktirate slanjem email poruke.
baner_ekopravo_300
baner_ekoadresar_300