“Coca Cola HBC” i “Bambi” u 2021. ulagali u inovacije, zaposlene i zaštitu životne sredine

coca cola rezultati
coca cola rezultati

Kompanije “Coca-Cola HBC” Srbija i “Bambi”predstavile su Izveštaj o održivom poslovanju za 2021. godinu, pod nazivom “Budućnost je zajednička odgovornost”. Ovo je deveti izveštaj kompanije “Coca-Cola HBC” Srbija, dok je drugi u kojem se predstavljaju zajednički rezultati i ciljevi sa kompanijom “Bambi”, koja je od 2019. deo “Coca-Cola HBC” porodice, saopštile su kompanije.

U još jednoj izazovnoj godini, “Coca-Cola HBC” Srbija i “Bambi” nastavili su sa inovacijama i razvojem biznisa, ali i poboljšanjem svih indikatora kad je u pitanju zaštita životne sredine, kao važna oblast održivosti.

Među najvažnijim dostignućima koja imaju uticaj na zaštitu životne sredine izdvajaju se:

• “Coca-Cola HBC” Srbija smanjila je potrošnju vode po litru proizvedenog pića 53,45% i potrošnju energije za 56% od 2007. godine;
• “Coca-Cola HBC” Srbija postala je prvi nosilac prestižnog AWS sertifikata, koji potvrđuje izuzetnu brigu o vodnim resursima u punionicama kompanije
• Kompanija “Bambi” od 2017. smanjila je utrošak vode po toni proizvoda za 24,7%;
• 99,27% otpada generisanog u proizvodnji kompanija “Coca-Cola HBC” Srbija šalje na reciklažu. Kompanija “Bambi” je tokom 2021. godine reciklirala 98% generisanog proizvodnog otpada;
• Posađeno je ukupno 800 novih stabala drveća.

Svetoslav Atanasov

Svetoslav Atanasov

– U 2021. godini ne samo da smo uspeli da se oporavimo od izazova koji je kovid postavio pred nas, već smo postavili temelje za novi ubrzani rast u godinama koje dolaze, ulaskom u nove kategorije i proširenjem portfolija inovacijama. Pamtićemo 2021. godinu kao rekordnu i kada je reč o našem doprinosu oporavku i razvoju zajednice u kojoj poslujemo, ali i prema impresivnom napretku koji smo ostvarili u domenu zaštite životne sredine. Ulagali smo u napredne tehnologije, poput pametnih rashladnih uređaja, formirali smo zelenu flotu kako bismo smanjili štetne emisije voznog parka, opredelili se za još inovacija na ambalaži. A ipak osećamo da je ovo tek početak, jer je za naš izvanredni tim zaposlenih, održivost oduvek aktuelna tema, stvar opredeljenja i zajednička odgovornost – rekao je na predstavljanju izveštaja Svetoslav Atanasov, generalni direktor “Coca-Cola” HBC Srbija i Crna Gora.

Za kompaniju “Bambi”, 2021. godina je takođe bila uspešna.

– Prvi put u istoriji, naš izvoz je prešao magičnu granicu od 10.000 tona, uz rast od 10% u odnosu na 2020. godinu. Investirali smo 11 miliona evra u novu proizvodnu Plazma liniju i započeli izgradnju Centra za istraživanje i razvoj koji će, obećavamo, biti povod brojnih lepih vesti, a pre svega izvor inspiracije, ideja, znanja. Brinemo svakodnevno i o našim zaposlenima, radeći na njihovom osnaživanju. Pažljivo razmatramo i svoje poslovne planove brinući o zaštiti životne sredine, jer generacije koje dolaze od nas očekuju odgovornost, baš kao i mi od njih talenat, inovativnost i bolje sutra – istakao je Ognjen Lazić, direktor finansija u kompaniji “Bambi”.

ognjen lazic

Ognjen Lazić

Zastupljenost žena, razvoj mladih i briga o zajednici

Na prezentaciji Izveštaja saopšteno je da 67,7% menadžerskih pozicija u kompaniji “Coca-Cola HBC” Srbija zauzimaju žene, dok je taj procenat u kompaniji Bambi 46.97%. Obe kompanije ulagale su u obuke zaposlenih, više od 29,9 hiljada sati (Coca-Cola HBC Srbija), odnosno 12,7 hiljada sati (Bambi).

Mladi su ostali važan fokus, pa su na njihovom osnaživanju ove dve kompanije radile kroz edukativne programe “Coca-Cola” podrška mladima i “Bambi for YOUng”.

Osim brojnih projekata i inicijativa u 2021. godini, kompanije su u razvoj lokalnih zajednica uložile 92 miliona dinara.

I ove godine, predstavljanju Izveštaja prethodio je Sustainability forum, na kojem su predstavnici kompanija, državnih institucija, medija i civilnog sektora razgovarali o važnim temama kao što su upravljanje vodama, ambalaža, razvoj zajednica i donacije.

Izveštaj o održivom poslovanju usklađen je, kao i do sada, sa zahtevima najzastupljenije svetske metodologije u toj oblasti – Global Reporting Initiative (GRI) i ispunjava visoke zahteve Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija koji se odnose na Izveštaj o napretku.

Tagovi

Podelite na društvenim mrežama

SRDA preporučuje

baner_gdereciklirati_300

Najnoviji tekstovi

Hvala vam na poverenju. Uspešno ste se prijavili na listu za prijem email biltena.
Došlo je do greške. Molimo vas pokušajte ponovo. Ako se problem nastavi, molimo da nas kontaktirate slanjem email poruke.
baner_ekopravo_300
baner_ekoadresar_300