“Coca Cola HBC” i “Bambi” u 2021. ulagali u inovacije, zaposlene i zaštitu životne sredine

coca cola rezultati
“Coca Cola HBC” i “Bambi” u 2021. ulagali u inovacije, zaposlene i zaštitu životne sredine

Kompanije “Coca-Cola HBC” Srbija i “Bambi”predstavile su Izveštaj o održivom poslovanju za 2021. godinu, pod nazivom “Budućnost je zajednička odgovornost”. Ovo je deveti izveštaj kompanije “Coca-Cola HBC” Srbija, dok je drugi u kojem se predstavljaju zajednički rezultati i ciljevi sa kompanijom “Bambi”, koja je od 2019. deo “Coca-Cola HBC” porodice, saopštile su kompanije.

U još jednoj izazovnoj godini, “Coca-Cola HBC” Srbija i “Bambi” nastavili su sa inovacijama i razvojem biznisa, ali i poboljšanjem svih indikatora kad je u pitanju zaštita životne sredine, kao važna oblast održivosti.

Među najvažnijim dostignućima koja imaju uticaj na zaštitu životne sredine izdvajaju se:

• “Coca-Cola HBC” Srbija smanjila je potrošnju vode po litru proizvedenog pića 53,45% i potrošnju energije za 56% od 2007. godine;
• “Coca-Cola HBC” Srbija postala je prvi nosilac prestižnog AWS sertifikata, koji potvrđuje izuzetnu brigu o vodnim resursima u punionicama kompanije
• Kompanija “Bambi” od 2017. smanjila je utrošak vode po toni proizvoda za 24,7%;
• 99,27% otpada generisanog u proizvodnji kompanija “Coca-Cola HBC” Srbija šalje na reciklažu. Kompanija “Bambi” je tokom 2021. godine reciklirala 98% generisanog proizvodnog otpada;
• Posađeno je ukupno 800 novih stabala drveća.

Svetoslav Atanasov

Svetoslav Atanasov

– U 2021. godini ne samo da smo uspeli da se oporavimo od izazova koji je kovid postavio pred nas, već smo postavili temelje za novi ubrzani rast u godinama koje dolaze, ulaskom u nove kategorije i proširenjem portfolija inovacijama. Pamtićemo 2021. godinu kao rekordnu i kada je reč o našem doprinosu oporavku i razvoju zajednice u kojoj poslujemo, ali i prema impresivnom napretku koji smo ostvarili u domenu zaštite životne sredine. Ulagali smo u napredne tehnologije, poput pametnih rashladnih uređaja, formirali smo zelenu flotu kako bismo smanjili štetne emisije voznog parka, opredelili se za još inovacija na ambalaži. A ipak osećamo da je ovo tek početak, jer je za naš izvanredni tim zaposlenih, održivost oduvek aktuelna tema, stvar opredeljenja i zajednička odgovornost – rekao je na predstavljanju izveštaja Svetoslav Atanasov, generalni direktor “Coca-Cola” HBC Srbija i Crna Gora.

Za kompaniju “Bambi”, 2021. godina je takođe bila uspešna.

– Prvi put u istoriji, naš izvoz je prešao magičnu granicu od 10.000 tona, uz rast od 10% u odnosu na 2020. godinu. Investirali smo 11 miliona evra u novu proizvodnu Plazma liniju i započeli izgradnju Centra za istraživanje i razvoj koji će, obećavamo, biti povod brojnih lepih vesti, a pre svega izvor inspiracije, ideja, znanja. Brinemo svakodnevno i o našim zaposlenima, radeći na njihovom osnaživanju. Pažljivo razmatramo i svoje poslovne planove brinući o zaštiti životne sredine, jer generacije koje dolaze od nas očekuju odgovornost, baš kao i mi od njih talenat, inovativnost i bolje sutra – istakao je Ognjen Lazić, direktor finansija u kompaniji “Bambi”.

ognjen lazic

Ognjen Lazić

Zastupljenost žena, razvoj mladih i briga o zajednici

Na prezentaciji Izveštaja saopšteno je da 67,7% menadžerskih pozicija u kompaniji “Coca-Cola HBC” Srbija zauzimaju žene, dok je taj procenat u kompaniji Bambi 46.97%. Obe kompanije ulagale su u obuke zaposlenih, više od 29,9 hiljada sati (Coca-Cola HBC Srbija), odnosno 12,7 hiljada sati (Bambi).

Mladi su ostali važan fokus, pa su na njihovom osnaživanju ove dve kompanije radile kroz edukativne programe “Coca-Cola” podrška mladima i “Bambi for YOUng”.

Osim brojnih projekata i inicijativa u 2021. godini, kompanije su u razvoj lokalnih zajednica uložile 92 miliona dinara.

I ove godine, predstavljanju Izveštaja prethodio je Sustainability forum, na kojem su predstavnici kompanija, državnih institucija, medija i civilnog sektora razgovarali o važnim temama kao što su upravljanje vodama, ambalaža, razvoj zajednica i donacije.

Izveštaj o održivom poslovanju usklađen je, kao i do sada, sa zahtevima najzastupljenije svetske metodologije u toj oblasti – Global Reporting Initiative (GRI) i ispunjava visoke zahteve Globalnog dogovora Ujedinjenih nacija koji se odnose na Izveštaj o napretku.

Tagovi

Podelite na društvenim mrežama