Trkom u Novom Sadu počinje Schneider Electric Serbia Business Run

Trkom u Novom Sadu počinje Schneider Electric Serbia Business Run

Foto: Facebook/Serbia Business Run series

Serija poslovnih trka i najveći tim bilding događaj u našoj zemlji Schneider Electric Serbia Business Run počinje u četvrtak, 7. aprila u 18 časova u Novom Sadu na Štrandu.

Novi Sad Business Run je najveći gradski sportsko-poslovni događaj u ovom gradu. Tokom tri godine organizovanja, u Novom Sadu je učestovalo preko 4.000 trkača iz više od 200 kompanija.

Schneider Electric ponosni sponzor čuvenog maratona u Parizu je postao i partner ovog sportsko-poslovnog događaja. Partnerstvo je nastalo sa ciljem da ova trka do 2025. postane prvi najveći sportski događaj u regionu koji je potpuno održiv. Ovaj ambiciozni cilj biće postignut postepenim uvođenjem inovativnih tehnoloških rešenja poput solarnih panela, reciklažnog sistema na svakoj trci.

Ekostar Pak, nacionalni operater sistema za upravljanje ambalažnim otpadom, poziva građane da recikliraju na Serbia Business Run.

ekostar pak_serbian business run

Foto: Ekostar Pak

U Serbia Business Run trci učestvuju zaposleni iz kompanija, udruženja, javnih preduzeća, škola i fakulteta i drugih organizacija, bez ograničenja pola i maksimalnog broja učesnika. Svaku kompaniju predstavlja jedan kompanijski tim. Za timski plasman potrebno je minimum 3 učesnika, a ukoliko kompanija ima samo 1 predstavnika, on/ona se takmiči u individualnom plasmanu. I ove godine zaposlene očekuje bogat startni paket, a nakon istrčanih ili ishodanih 5 kilometara biće održana “After Work & Run” žurka.

Kompanije i njihovi zaposleni se takmiče u sledećim kategorijama: Najbrži tim (najbolje zbirno vreme prva tri trkača u timu), NajFIT kompanija – kompanija sa najviše trkača, Najbrži kolega i Najbrža koleginica. Najbolje očekuju pehari kao i robne nagrade partnera.

Posle trke u Novom Sadu serija se nastavlja u Subotici (21. aprila), Nišu (8. septembar) i Beogradu (29. septembar).

Ideja Serbia Business Run sportsko-poslovnog događaja jeste širenje svesti o zdravlju i zdravim životnim stilovima kroz trčanje kao idealnom načinu rekreacije. Do sada je na događajima učestvovalo više od 750 kompanija i 16.000 zaposlenih.

Serbia Business Run tradicionalno podržavaju kompanije kojima je zdrav način života i aktivnost zaposlenih jedna od suštinskih vrednosti, pored naslovnog sponzora partneri događaja su i Intersport, Aqua Viva, Herbalife i Esensa. Svaka od kompanija, osim toga toga što je stala iza događaja, njemu direktno i doprinosi kroz zanimljive aktivacije ili poklone za učesnike.

Tagovi

Podelite na društvenim mrežama