Coca-Cola HBC sedmi put zaredom proglašena za najodrživijeg proizvođača napitaka na svetu

Foto: pexels
Kompanija “Coca-Cola HBC” proglašena je sedmi put zaredom za najodrživiju svetsku kompaniju u kategoriji proizvodnje pića prema Dau Džons indeksu održivosti za 2023. godinu, koji predstavlja jedan od vodećih globalnih standarda korporativne održivosti. Ovo je ujedno i 13. uzastopna godina da “Coca-Cola HBC”, čiji je deo i “Coca-Cola HBC Srbija”, zauzima jedno od tri vodeća mesta na listi, saopštila je kompanija.
Zahvaljujući posvećenosti borbi protiv klimatskih promena i zaštiti vodnih resursa, “Coca-Cola HBC” rangirana je i kao lider u industriji na CDP listi (Carbon Disclosure Project, kojim se meri učinak kompanije na polju klimatskih promena) čime se pridružila malom broju kompanija koje su postigle čak dvostruku ocenu A – za klimu i za vodu. Godišnje CDP-ovo objavljivanje podataka o životnoj sredini i proces bodovanja su široko priznati kao zlatni standard korporativne transparentnosti.
Zoran Bogdanović, glavni izvršni direktor “Coca-Cola HBC”, rekao je ovom prilikom da je postignuti uspeh rezultat jasne vizije i ciljeva u oblasti održivosti, kao i čvrstog uverenja da je održivost pravi generator rasta i vrednosti za poslovanje.
– Naše kontinuirane investicije u tehnologiju, inovacije, partnerstva i spremnost da isprobamo nove stvari takođe nam pomažu da utabamo naš put održivosti. Krećemo se ka ciljevima održivog razvoja, otvarajući prilike za zdraviju i prosperitetniju budućnost – poručio je Bogdanović.
“Coca-Cola HBC” više od četvrt veka uspešno posluje i na tržištu Srbije, uz snažnu posvećenost održivom poslovanju. U poslednjih 15 godina, “Coca-Cola HBC Srbija” je smanjila potrošnju vode za oko 54% i energije 59% po litru proizvedenog pića. Kompanija kontinuirano smanjuje emisije CO2, kroz korišćenje električne energije iz obnovljivih izvora, prelaskom na održiviju flotu automobila, energetski efikasnije rashladne uređaje, ali i brojnim inovacijama u proizvodnji. U 2022. godini Coca-Cola HBC Srbija donirala je oko 200.000 litara svojih proizvoda, a zajedno sa kompanijom “Bambi”, kao delom “Coca-Cola HBC” porodice, uložila je 340.000 EUR u razvoj lokalnih zajednica u Srbiji.